Om oss

Apollonia bilde

Praktisk informasjon

Nyttig å vite som pasient hos Apollonia Tannklinikk.

Diagnose og behandling

For å kunne stille en diagnose og deretter utføre behandling, er vi meget nøye med forundersøkelsen. Tannlegen tar seg tid til å prate med deg, lytte og undersøke.

Innkalling

På bakgrunn av ditt individuelle behov, innkalles du regelmessig til kontroll. For noen betyr dette at de blir kalt inn en gang i året, andre pasienter får innkalling hvert halvår eller hver tredje måned.

Endring og avbestilling av avtale

Du kan endre og avbestille dine timeavtaler ved behov, men dette må skje senest 24 timer før avtalt time. Dersom du ikke møter til din oppsatte time, blir du belastet med et ikke-møtt gebyr. Du mottar sms med påminnelse 24 timer før avtalen.

Oppmøte til timeavtale og fravær

Vi ønsker at du skal være fornøyd med servicen vi gir deg. For at tannlegen skal kunne gi deg best mulig behandling, er det viktig at du kommer til avtalt tidspunkt. Dersom du er forsinket eller ikke kan komme til time, ønsker vi å få beskjed om dette.

Betalingsvilkår

All behandling gjøres opp etter timeavtalen. Hos oss kan du betale kontant eller med Bank Axept, Visa, Mastercard og Eurocard. Vi gir ikke ut giro eller kreditt med mindre det avtales på forhånd. Trenger du lån til å finansiere tannbehandlingen, kan du søke om det hos vår samarbeidspartner Sparebanken Møre. Mer informasjon og søknadsskjema finner du under Lån til tannbehandling. 

Flytting

Vennligst gi oss beskjed om evt. adresseforandring, endring av navn eller telefonnummer.

Kontakt oss

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert

Apollonia bilde
Kontakt oss Messenger